Sunday, August 3, 2014

im still alive.

Bismillah...

"Hati-hati menjaga hati,
Jangan sampai mati."

Ada satu word yg aku tak suka dengar bila aku hidup
kat sini . P*****.
Kau boleh faham tak ? Bukan senang utk get in dgn orang ni tau.
ya..mungkin aku je yg susah . 

("Kita yang letih jadi baik sebab hati kita belum bersih lagi. Ada karat lagi tu. Jangan putus asa jadi baik sampai baik tu keluar sendiri dari kita tanpa kita sedar pun,")

Tiba-tiba terbaca status someone ni ...hmmm.
Mungkin betul . Hati aku yg kotor . Hati aku yang tak bersih sebab tu aku yg susah nak jaga hati .Hati sendiri pun tak pandai jaga . orang kata ada 1 tips utk mende camni , "Do things expect nothing in return".

Maybe ini yang aku kena cuba belajar sekarang ni . Kena didik hati .
Betul sangat ..jangan harap pada orang . jangan bergantung pada orang . Sebab orang ni makhluk .
sifatnya tak kekal . Dia boleh datang . dia juga boleh pergi . Bila-bila masa . Bila-bila masa .
Dalam sedar atau tak . dia memang boleh pergi . Kadang-kadang macam tu je .

Cuba tau Aimi . Kita kene belajar kuat utk diri sendiri !
Hadam nii molek , "Do things expect nothing in return".
Selamatlah semuanya ~

Orang yg betul kenal aku je yang akan tahu bila aku update blog tu maksudnya aku apa .
Whats behind me . InsyaAllah aku okay lagi . Ini Aimi laaa . Im still alive.
*angkat kening sikit .

Baiiiii . Salam . Harap boleh tidur dengan tenang .

"Hati untuk Allah . Hati milik Allah . Dia Yang Maha Punya .
Hati untuk Allah . Hati milik Allah . Dia Yang Maha Kuasa."




No comments:

Post a Comment