Saturday, August 23, 2014

sepi di halaman rindu

Bismillah......
pic from my own.
Kerana darimu aku belajar tentang Tuhan.-suaracerita
——————————————————————————————————————-
Aku tak tahu kenapa aku tiba-tiba ada hard feeling dengan negara ini untuk ketika ini . Tapi ramai yg seperti tidak mengizinkan untuk aku kembali ke sini lagi. Aku tak kesah . yang penting ibu ayah merestui dan mengizinkan aku untuk menziarahi negara ini kembali . Ardu kinanah . Bumi Musa dan Firaun . Dalam diam, rupanya aku merindui tanah itu .
Serius aku tak tahu . Mungkin ada sesuatu . 
Ya..aku tak tahu . Yg aku percaya, pasti ada hikmah lain yg bakal aku dapat walaupun aku sudah pernah sampai dibumi yg aku rasakan bertahun kebelakang ini . Maaf jika aku keterlaluan menghukumi bumi itu. 
Sambutlah salamku dari kejauhan.
Aku yang sepi di halaman rindu.

imezana.
irbid,jordan.

No comments:

Post a Comment