Wednesday, June 4, 2014

20-an

Bismillah ....

Maka berumurlah aku 20 tahun pada 4 jun 2014 .
1994-2014 .
20 tahun .
Dah buat apa eh utk diri sendiri dan untuk ummah (?)
Sungguh aku tiada jawapan .
Untuk aku hitung pahala ....aku tidak pasti amal aku yang
mana yang Allah terima . Moga moga kesemuanya beroleh pahala .
Untuk aku hitung dosa-dosa, aku kira sudah terlalu banyak dan
tak sanggup untuk aku mengiranya . Moga moga aku beroleh keampunan dari-Nya.
Ya Allah ampunkan aku yang tidak berbuat apa apa .

Ya Allah pada umur 20 tahun dan seterusnya, jadikan aku ini orang yang selalu diampunkan
dosa-dosa . dan diberikan redha dan rahmat-Mu .
Untuk ibu dan ayah jazakumullah khairan kathiran kerana dah lahirkan dan besarkan aimi .
Ampunkan dosa anakmu ini .
Lastly azam aku meningkat umur 20-an ini nak kuat mujahadah lawan nafsu sendiri .
dan buang jahiliyah dalam diri . Mohon bantu aku yg lemah ini .

pemuda ,
ime.
irbid .


2 comments:

  1. sanah helwah aimi :)
    semoga semakin bertambah kecintaan kepadaNya, dipermudahkan segala urusan, hidup di bawah naunganNya dan diberkati umur.

    ReplyDelete
  2. inshaAllah .jazakillah kheir syaza ! ingatkan orang unisza dah lupa kat kita dah .
    kirim salam kat semua akhawat aqso neh ^_^

    ReplyDelete