Friday, April 17, 2015

outspoken

Bismillah...

malas nak tiup atau sapu sawang sawang yg ada . aku tahu aku dah lama tak update blog. huh

OUTSPOKEN.

Kadang aku rasa aku bukan jenis outspoken . kadang aku rasa aku memang outspoken.
cakap kadang ikut suka . tak fikir orang lain . sebab aku rasa ayat aku tu biasa biasa je .
tak tajam pun sampai ada terbelah hati sesape . tapi kadang aku rasa aku memang dah belah hati
seseorang . parah . tu orang kata lidah ni tajam . kena simpan dalam sarung betul betul .
sebelum dia menghunus hati banyak orang . nanti sakit orang lain .. dah jadi dosa .

Maybe ni antara sebab aku tak suka meeting . sebab takut aku terguris hati orang .
sebab dalam meeting confirm kena cakap . huh .dan aku pulak kadang tak pandai nak jaga lidah .
kau faham kan lepastu apa yg akan terjadi ....iya! aku terguris terpotong tercincang hati orang lagi .
kadang aku rasa, ni yang menyebabkan aku nampak sangat hodoh . lepasni tolong jaga bahasa . tolong jaga kata . sebelum aku sendiri yang rasa gundah gulana . take note !

Aku selalu je rasa taknak cakap . nak diam . nak membisu . tapi selalunya ..hal tu takkan berjaya.
k baiiii .

luahan rasa hati .
sebab aku rasa aku dah terlepas cakap dalam meeting malam tadi.
sorry min.
and sorry to semua yg pernah rasa terguris dgn lidah aku ni.





No comments:

Post a Comment