Sunday, December 22, 2013

PR random .

Bismillah ....
Menang bukan hadaf utama ...
yg utamanya nak naikkan orang yg betul2 kita percaya boleh buat kerja
boleh tolong uruskan hal ehwal kita semua.
dahsyat ! 1st time jadi jentera utk calon PR .
byk cerita suka dan duka .
aku nmpk byk ragam manusia ..
yg tak cukup dgn apa yg ada ...
dan aku ngaku , aku juga salah sorang drpdnye .
jgn smpai kita jadi taksub dgn seseorang tu .
org yg bertanding , mcm biasa2 je .
org yg mencucuk ..byk pula ragamnya .
kita ni hanya manusia yg taktahu apa2 .
hanya Tuhan yg tahu segalanya .
serahkan saja pd Dia .
InsyaAllah ...keputusan yg sudah keluar ini .
itulah...keputusan yg sebaiknya ...terima apa ada .
yg penting kita support mereka .
jgn hanya tahu menjatuhkan org saja .
jgn smpai kawan jadi lawan ,
sungguh bukan itu caranya .
minta maaf salah silap ...yg penting aku percaya
yg mereka semua adalah orang2 yg mampu punya !
be humble and people will respect you ...
jgn terlalu nmpk dunia , takut akhirat kita lupa .
utk aku , kau dan dia ..ayuh kita mara bersama ! ;)


No comments:

Post a Comment