Saturday, April 13, 2013

zero ~

....السلام عليكم
Aku perlukan penawar . 
Disaat aku rasa sakit dan terjatuh ,
Aku perlukan seseorang utk membangunkan aku kembali .
Hati aku ini , hati yang berpenyakit .
Ada saja yang tak kena .
Kerana aku ini banyak dosa .Ya memang benar !
Dan aku juga perlukan seseorang 
yang selalu ada utk dijadikan sumber kekuatan 
Sebenarnya aku tau dia ada tapi
cuma aku yang LUPA .
Kerana dia adalah Dia yang tak pernah tinggalkan
aku walau sedetik pun .
Kerana aku pendosa moga harapan itu selalu ada .
Dakaplah aku , bimbinglah aku 
Agar aku juga bisa menjejakkan kaki ke syurga-Nya.

#Dan apabila hamba-hambaku bertanya kepadamu tentang Aku ,
maka (jawablah) sesungguhnya Aku dekat . Aku mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila ia memohon kepada-Ku , maka hendaklah mereka itu memenuhi (segala perintah)Ku dan hendaklah mereka beriman kepada-Ku, agar mereka selalu berada dalam kebenaran.
(2:186)






No comments:

Post a Comment