Monday, February 11, 2013

kau pergi ~

gambar kenangan bersama embah, hari raya 2012.
Hari ini 10/2/2013..
Embah (nenek belah ayah) yang dicintai lagi dirindui telah pulang ke rahmatullah pada jam 7.30pagi tadi waktu malaysia. Sedih yang ku rasa bukan kepalang . pabila kaki melangkah juga rasa terhuyung-hayang. Adakah benar aku sedang berpijak dibumi yg nyata? Redhalah ! doakan saja, moga rohnya bersama orang2 beriman. Hari ini . Ajalnya. Mungkin esok lusa kita pula . Kepala aku kosong tidak boleh fikir apa2 . Bukan aku tak redha . Aku redha . Sape aku utk tidak redha ? Aku taknak jadi seperti orang yg tak punya iman . Aku redha . Tapi mmg begini rasanya disaat kehilangan orang yg kita kasihi , orang yg kita sayangi . Ya Allah Kau ampunilah dosa2 roh embahku . Kau ringankanlah azabnya .
Kau temukanlah kami semula disyurgaMu nanti . Amiin .
Ini baru apa yg aku rasa . belum lagi apa yg ayah rasa . moga ayah tabah .
Al-fatihah ...









No comments:

Post a Comment