Saturday, October 20, 2012

Allah panjangkanlah umurnya T^T

assalamualaikum...

taktau knape ..sejak 2 menjak ni ..ime selalu mimpikan ayah .. takut je rase ..takut sgt ..ime taknak ape yg ime mimpi tu jadi kenyataan ..ime taknak ! ime tak sanggup dan ime tak bersedia langsung2 ..jgn ! jgn ! setiap kali mimpi juga , setiap kali tu air mate ime mengalir laju..ya Allah kau pelihara lah ayah aku ..jgn kau ambil nyawanya ketika aku masih belum bersedia utk kehilangannya ..jgn sama sekali ..kau kurniakanlah die kesihatan tubuh badan dan berilah dia kekuatan  ..peliharalah dia drpd sebarang malapetaka ..hilangkanlah juga rase takut ime ni ya Allah .. bantu aku ya Allah . harap mimpi itu bukanlah menjadi ape2 petanda buruk dlm hidup ime ..tolong aku ya Allah . hilangkanlah segala rasa yg menyesakkan dada .. bantu aku ya Allah .
hari tu skype gan family kat mesia pun ime nmpak ayah kurus je ..hitam pulak tu ..ime tawu ayah penat ..ibu kata ayah , tiap2 hari kua rumah pagi2 balik maghrib ..kua pegi uruskan kebun ..ime tawu ..mesti ayah penat sgt .. sblm fly pun ayah cakap ayah sanggup buat keje ape2 je utk tanggung pengajian ime kat jordan ni ..belum masuk adek2 yg sekolah swasta tu ..ya Allah kau permudahkanlah dan lapangkanlah kehidupan kami sekeluarga..tak sanggup dah nak cite panjang2 ..sekian T^T
ya Allah kau berilah kekuatan kpd ibu ayah dan  panjangkanlah umur mereka ..amiiin ~

No comments:

Post a Comment