Friday, February 4, 2011

menggun0ng derrr !

hw hw . apsal lahh kau byk sgt . dah supe gunong everest dah .
ime ime apsal lahh kau malas sgt . dah supe tenok dah tahap kemalasannye .
aja2 ime ! jadi fiver ni sumenye rase beban . pape jelahh . sume mcm beban .
yg ime plk tak habes2 mngeluh cane keje nk jalan . membebel tak sudah2 . cubit kang . ha !
hw yg perlu di-bwt pd hari ini adalah : pqs , addmath , math , psi , bi , sej , bat , sc .. bole kate sume subjek lahh ade hw . seronoknye saye ! yihhaaa ! (ikhlas ke tak ni ? ==" )
datanglah whai mood belajar , datanglahh kpd ku . hee . jap lgi ime blajar lahh kan . rilex laa . emm byklahh kau pnye rilex . tangguh2 mncuri mase ,ssungguhnye manusie di dlm kerugian . ayat nk poyos keje kene lahh gerak . barulahh cun whai ime ku syg..... <333
emm cuitt cuittt .. nk cite cket . mlm tadi en aku ade lahh chat dgn sorang sahabat ni . time tu dlm area pkul 2 cmtu lahh ade ke die send aku satu link ni . terkezut thp cipan aku di-bwt nye . naseb tak gugur jantung ni . idop lgi aku . alhamdulillah .
kpd sahabat yg bername ratnapurba . thanx lahh sbb dah menakutkan dan mencuakkan aku . seram giler link tu . nk copy tapi dah hilanglahh plk . baru nk letak kat blog ni . bialahh hantu tu aku sorang je yg b'tuah dpt tgok . b'tuah ker ? ade kemusykilan di situ . pape pon ime bwt hw sampai siap oke ?

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. aimi..
    ko nk link die x???
    ak msih ingt..
    ini die..
    http://www.x-rider.com/
    amalkn la ngok link nie..
    lg2 klu ngntok tp nk wat hmwrk...
    msti ko xleh tido..
    n hmwrk ko akn siap

    ReplyDelete
  3. yo laa . lagi aku nk tdo cpt2 ade . ngeri giler kut . leh ngekk

    ReplyDelete